середу, 24 вересня 2014 р.

Модуль І. Перші враження від навчання

Нещодавно завуч моєї школи зателефонувала мені, і повідомила, що прийшов наказ, і я буду відвідувати комп'ютерні курси у навчально-інформаційному центрі, що знаходиться у ЗОШ №1. Чесно кажучи, спочатку в мене не було ніякого бажання ходити на курси, і витрачати свій вільний час. Але, коли я вперше прийшла на навчання, мені сподобався курс навчання, моя група та вчитель. Я навчилася створювати пошту gmail, сторінку у вікіпедії та блог. Цікаво те, що у майбутньому я зможу використати ці знання у своїй педагогічній діяльності. Думаю, що це найважливіше. P.S. Шкодую, що пропустила останнє заняття. Артем Володимирович, пробачте. Більше не повториться. Сподіваюся.

1 коментар:

  1. Юлія Петрівна, дуже приємно, що Вам подобається навчання за програмою Intel "Навчання для майбутнього" за 10 версією. Отримані знання Ви можете вже розпочинати використовувати в педагогічній діяльності, щоб бути на крок попереду від учнів, щоб навчати дітей, а не очікувати допомоги від дітей.
    Ваш витрачений час окупиться Вам досвідом у ІТ технологіях.

    ВідповістиВидалити