середу, 15 жовтня 2014 р.

Модуль ІІІ та ІV. Моя рефлексія

У цих модулях ми вчилися працювати у таких програмах як publisher, exel та power point. Це одні з найпопулярніших комп'ютерних програм. Мені дуже сподобалося працювати у програмі publisher і створювати брошуру. На відкриті уроки, семінари, круглі столи завжди можна підготувати цікаву брошуру з ілюстраціями і основними етапами уроку чи теми, яку потрібно дослідити. Це цікаво і можна застосувати у своїй педагогічній діяльності. Програма exel також цікава для мене, оскільки я навчилася створювати діаграми у цій програмі (раніше я цього не вміла). Програма power point теж дуже необхідна, цією програмою я навчилася користуватися в школі, і користувалася нею і в університеті, і зараз використовую її на роботі. Сьогодні ми самостійно розглянули методи оцінювання учнів у підручнику, чесно кажучи, без вчителя, важкувато опрацьовувати матеріал.

1 коментар:

  1. Важко опрацьовувати матеріал, але Ви справляєтесь. Так тримати. Маючи даний набір знань, засобів та методів Ви з легкістю знайдете спільну мову з учнями з учителями відкриваючи їм нові методи навчання.

    ВідповістиВидалити